החתונה קרבה ואתם כבר מתכננים את הלילה שאחרי – ליל הכלולות וירח הדבש, החופשה הרומנטית הראשונה שלכם כזוג נשוי.
יש זוגות שיוצאים לירח דבש מיד אחרי האירוע ואחרים דוחים את המאורע לטיימינג הנוח להם ביותר. כך או כך, כדאי להשקיע בחגיגה חלומית שתענה על הציפיות של שניכם בזמן איכות נפלא וזיכרונות לכל החיים!
איך והיכן תוכלו להפיק ביחד רגעים מאושרים ומרגשים בירח דבש? אם חשקה נפשכם ביעד קרוב, אטרקטיבי ומפתיע מבלי להעביר דרכונים או לחצות גבולות – ירח דבש בתל אביב הוא בדיוק מה שחיפשתם.

אירוח רומנטי נוסח תל אביב

תל אביב היא עיר ללא הפסקה, שלא עוצמת עין לרגע ותמיד נפתחים בה מקומות טרנדיים חדשים לצד הוותיקים והאהובים. היא שופעת פינות חמד לזוגות אוהבים, סצנות רומנטיות לאור שקיעה, טיולים על החוף, מסעדות שף נחשקות, בילויי לילה סוערים ומלונות סופר מפנקים.
בעונת הסתיו תחילת החורף תל אביב מציגה מזג אוויר ים תיכוני נוח להפליא ומאפשרת לכם ליהנות מהמיטב שלה בלי העומס של ימי הקיץ החמים וגם המחירים משתלמים במיוחד אם חשקה נפשכם להעביר את הלילות בעיר בעת ירח הדבש במלון דירות בלוקיישן מנצח – סמוך לטיילת ולחופים, עם מרפסת מול השקיעה וכל האביזרים הנדרשים לחופשת ירח דבש מופלאה.
כדאי לבחור מלון דירות שיציע לכם דירות נעימות ואף לבחון אפשרות ללכת על סוויטה עם בריכה או ג'קוזי, לבדוק מה מציעים לכם במסגרת החבילה והאירוח – מכון כושר, גג קסום, טרקלין נעים, ארוחת בוקר עשירה וחנייה קרובה וכל זה במיקום המבוקש בעיר הגדולה.

רעיונות לבילויים מענגים בתל אביב

כיצד תוכלו לבלות את ירח הדבש שלכם בתל אביב? אחרי שבחרתם מקום להתארח בו, הגיע הזמן לגבש תוכנית אמנותית והיא תלויה קונספטואלית באהבות ובהעדפות הייחודיות שלכם. יש מי שמחפשים ירח דבש אקסטרימי או אנרגטי במיוחד עם הרבה אקשן ובוחרים לצאת למסע אופניים עירוני או לשוט על סירה בים התיכון, לטפס על קיר טיפוס בפארק הירקון בעוד אחרים רוצים את הפינוקים והנינוחות, להתנתק מהשגרה ולהתמלא בכוחות מחודשים לקראת חיים חדשים כזוג נשוי. למשל, בהיכל ספא מפואר עם כל העיסויים, בריכת שחייה מחוממת נעימה בדיוק לעונה. יש מי שיחפשו להכיר את העיר באמצעות סיורים חווייתיים כמו בשווקים התוססים או סיור גרפיטי, להתנסות בדברים חדשים כגון סדנת צילום בסמארטפון או סדנת שוקולד מתוקה.
כדאי לברר מראש מהן הפעילויות החמות בעיר באותה התקופה, להזמין מבעוד מועד מקום במסעדות המובילות וגם למסיבות במועדונים או לבדוק איזה ברים תוכלו לשלב על הדרך.

המקומות הרומנטיים שאסור לפספס בירח דבש בעיר הגדולה

מחפשים ספוטים רומנטיים בעיר האורות של ישראל? אין ספק שנווה צדק הציורית היא שכונה נהדרת שכיף ללכת לאיבוד תוך שיטוט ללא ציות למחוגי הזמן בסמטאותיה ולאחר מכן לקנח בגלידה או קפה במתחם התחנה הנוסטלגי. פארק המסילה הצמוד אף הוא הפך לריאה ירוקה תל אביבית באווירה פסטורלית.
מוזמנים להגיע גם לנמל תל אביב ובמיוחד לאור שקיעה, לנשנש בשוק האיכרים ולפסוע חבוקים לאורך החופים עד יפו העתיקה שזוהרת למרחקים. כדור הפורח של פארק הירקון גני יהושע אף הוא יכול להיות בילוי רומנטי נפלא ואפילו לצאת לשייט רומנטי במרינה או לתפוס שקט ושלווה באחד הפינות הנסתרות של הירקון או לצאת לדרינק בכרם התימנים או פלורנטין המתחדשת. שיהיה לכם באושר ובאהבה ועוד הרבה דייטים משותפים ומענגים כמו ירח הדבש שלכם.