כשמציעים לכם טיולים מאורגנים למרוקו שבהם ממזגים בין הכפר לעיר ובין החיים המודרניים למסורתיים, רצוי מאוד לעשות את זה על מי שכבר עשרות שנים מצוי במקומות האלה, קושר קשרים עם המקומיים ומוצא את הפינות הכי מיוחדות לקחת אתכם אליהן כדי להתפעל מהתרבות המקומית המגוונת. טיולים מאורגנים למרוקו של איילה גיאוגרפית הם חוויה מהסוג שלא תחוו במקום אחר משום שכל הניסיון והידע של מדריכי החברה ומסלולי הטיול הם אלה שפורשים לפניכם את הדרך, והיא מרתקת, ייחודית, עוצרת נשימה ומלאה חוויות שלא תמצאו בשום מקום אחר. זוהי החוויה האולטימטיבית של מרוקו על כל ניגודיה כפי ששמעתם עליה וחוויתם לפעמים בסרטים, אבל מעולם לא ניסיתם בעצמכם, עד עכשיו.

אפשרויות חדשות ונפלאות

כשמותר לבקר במקום כמו מרוקו בצורה גלויה וללא עיכובים בדרך לשם, זה הרבה יותר מלהיב להגיע בדרך המלך לכל מקום וגם האוכלוסיה המקומית משתפת פעולה בשמחה. הם אמנם רגילים לישראלים כבר שנים אבל עכשיו הכל משתנה ואפשר להגיע לכל מקום בקלות ובטיסה ישירה. אנחנו לוקחים אתכם למקומות המרכזיים וגם למקומות צדדיים שבהם מתנהלת שגרה מסורתית וכפרית שונה, כך שתבינו היטב למה אנשים מדברים על מרוקו בעיניים בורקות ובהתרגשות על עולם יוצא דופן. מרוקו כל כך רב גונית מבחינת האפשרויות הגלומות בה, שטיול של 12 ימים מגרד את הקצה של החוויות העמוקות שתוכלו לחוות בה.

עיר וכפר – השילוב האולטימטיבי

מרוקו מחולקת בין העבר להווה אבל משלבת ביניהם בצורה מעוררת השתאות. טיולים מאורגנים למרוקו מהסוג שלנו לוקחים אתכם לערים המרכזיות, קזבלנקה, מקנס, מרקש, פאז ורבאט, אבל גם לטיול ג'יפים מלהיב ומרגש בהרי האטלס. מי שמכיר את מרוקו יודע היטב מהי הניגודיות בין סגנונות החיים האלה וכיצד הם מצליחים בכל זאת להשתלב למרקם חי ופועם אחד של עיר וכפר שמזינים זה את זה ומצליחים להיות מרוקו של היום. בעיר תמצאו את הסממנים הקולוניאליים ההיסטוריים של פעם עם החיים המודרניים והכלכלה של היום, חיי תרבות עשירים ויפים לצד שווקים מסורתיים וחוויות של פעם שעדיין אפשר לחוות. בכל עיר כזאת המלונות המודרניים והנוחים יהיו תזכורת למודרנה שמצליחה לא למחוק את העבר.

אקזוטיקה גם בטבע

מרוקו היא ארץ אקזוטית גם בגלל הטבע הפראי שיש בה ומזמין נוסעים ומטיילים מכל העולם לכבוש פינות בתוליות וראשוניות של טבע, שאף אחד לא ביקר בהן בעבר. אחרי הערים ההיסטוריות והיפות נכיר את הטבע שממנו צמחה מרוקו והיא חיה שם עדיין במידה רבה, על האוכלוסייה הכפרית שבה. ניסע להרי האטלס להכיר את התרבויות השונות של המרוקאים הכפריים ולצדם הברברים שהם אינם ערבים והם שונים לגמרי ממה שתיארתם לעצמכם, כי ההיסטוריה שלהם שונה. חלק מאתנו מכירים את הסיפורים על יהודים מהרי האטלס ומהקהילות שהיו בהן וחלק יתוודעו לכפרים אקזוטיים כאלה כיום בטיולי הג'יפים המלהיבים שנערוך בקבוצות קטנות.